Fandom

Stargate wiki

Stargate SG-1: Tűzpróba

284pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Stargate SG-1: Tűzpróba
Tűzpróba.JPG
Tulajdonság
Szerző

Sabine C. Bauer

Publikációs információk
Publikálta
Kiadás dátuma
  • 2004 (angol nyelven)
  • 2007 (magyar nyelven)
Média típus

Novella

Oldalszám

324

Általános információk
Sorozat

Stargate SG-1

Előző

Nincs

Következő

Nincs

A Stagate SG-1: Tűzpróba egy regény amelyet Sabine C. Bauer írt, és eredeti angol nyelven 2004 júniusában adták ki. Magyar nyelvre Buzás Gábor fordította le, és 2007-ben adták ki. A történet a 7. évadban játszódik valamikor az évad elején.

Kiadói összefoglalásSzerkesztés

Egy rejtett világban...

Türosz - a háború szélére sodródott ókori társedalom.

Türosz mélyen vallásos népe alázatos hódolattal imádják Meleqet a kánaáni istenséget. Amikor főpapjukat és annak kíséretét egy békemisszió során irgalmatlanul lemészárolják a türosziak a CSK-1-hez fordulnak segítségért, esküdt ellenségeik, a frígek ellen.

A csapat eleinte vonakodik beavatkozni a helyi politika és a vallási küzdelmek szinte számukra is átláthatatlan, kavargó forgatagába. Ám végül mégsem marad más választásuk, hiszen az ellenség elrabolja Jack O'Neill ezredest. Az ezredes hamar ráébred, hogy egyetlen esélye a menekülésre az, ha csatlakozik a kegyetlen frígekhez - már abban az esetben, ha sikerül túlélnie egy barbár beavatási szertartást -. Amint Dr. Jackson, Samantha Carter őrnagy és Teal'c felettesük megmentésére siet, maguk is belesodródnak abba a háborúba, amelyben a hűség és az igazság temérdek árnyalatát megismerik, és semmi sem olyan valójában, mint amilyennek legelősör látszik.

Ráadásul a színfalak mögött, az árnyak között egy régi ellenség is rejtőzködik...

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki