FANDOM

Stargate Atlantis: Az Ereklyetartó
Erekjetartó
Tulajdonság
Szerző

Martha Wells

Publikációs információk
Publikálta
Kiadás dátuma
  • 2006 (angol nyelven)
  • 2007 (magyar nyelven)
Média típus

Regény

Oldalszám

326

Általános információk
Sorozat

Csillagkapu Atlantis

Előző

A felemelkedés

Következő

A kiválasztottak

A Stargate Atlantis: Az Ereklyetartó egy regény amelyet Martha Wells írt. Magyar nyelvre Dr. Radnóti Aliz fordította le, és 2007-ben adták ki. A történet az első évad alatt játszódik, a Veszélyes zóna és a Menedék című epizódok között.

Kiadói összefoglalóSzerkesztés

A tudás hatalom, a tudatlanság halál...

Az Atlantiszon feded földi expedíció egy kisebb osztagot küldött ki John Sheppard őrnagy és Dr. Rodney McKay vezetésével, hogy megvizsgálja az Ősök egyik elfelejtett városát. Mindenki abban reménykedik, hogy csodálatos kincsek és izgalmas felfedezések várnak majd rájuk.

Felfedezésekben nem is lesz hiány, ám ezek inkább rettenetesek, mint csodálatosak. Mintha csak egy félelmetes kísértetkastély halálos csapdája zárulna lépésről lépésre a felfedezők köré. Az elfelejtett világ tárházában nemcsak ősi technológia értékes szerkezetei rejtőznek, hanem különös, félelmetes, érthetetlen lének is.

Elképzelhetetlenül nehéz feladat vár Sheppard őrnagyra, amikor rájön, hogy nem számíthat saját csapata tagjaira. A falak suttogása, az erősödő gonosz befolyása mintha csak előhozná a rosszat az emberekből. A város sötét szívében pedig valami felébred...

A felfedezőknek amellett, hogy egy ősi ellenséggel kell megküzdeniük, azt is meg kell akadályozniuk, hogy ez a a sötét erő őket hesználja fel Atlantisz elpusztítására. Sheppard őrnagynak pedig minden erejére szüksége van ahhoz, hogy emberi lény maradhasson.

ÉszrevételekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki