FANDOM

A Stargate Atlantis: A kiválasztottak egy regény, amit Sonny Whitelaw és Elizabeth Christensen írt. Ez a sorozat harmadik kötete.

Története Szerkesztés

Egy másik világ, egy új életcél...

Úrnak születtek... A Pegazus Galaxisban elég sok helyen rá lehet találni az Ősök titokzatos és félelmetes technológiájára. Az atlantiszi kutatók ezért nem is nagyon csodálkoznak, amikor eljutottak egy olyaN bolygóra, amelyet egykor maga Dalera, a híres ős védelmezett. Dalerát kitaszították társai, mert beleszeretett egy egyszerű, halandó férfiba.

Dalera már rég nem él az ősi bolygón. A századok során sok minden megváltozott, A törvényeket megszegték, és ezért az emberekre zúdult a vérszomjas Lidércek haragja. Csupán néhány kiválasztott képes használni az ősök technológiáját, ám az uralmuk sokakban haragot és gyűlöletet ébreszt.

Amikor Sheppard őrnagyról és Rodney McKayről kiderül, hogy ők is a Kiválasztottak közé tartoznak, a vészhelyzetben kitör a pánik és a lázadás. A várható lidérctámadás árnyékában Sheppardnak mindenkivel szembeszállva kell megőriznie az atlantisziak eszméit, miközben a halálraszánt lázadók elfogják Teylát és Ford hadnagyot.

A Lidércek pedig megérkeznek...

Elhelyezkedése Szerkesztés

A mű az Atlantis 1x11 The Eye után játszódik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki