Fandom

Stargate wiki

Stargate Atlantis: A felemelkedés

284pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Stargate Atlantis: Felemelkedés
Felemelkedés.JPG
Tulajdonság
Szerző

Sally Malcolm

Publikációs információk
Publikálta
Kiadás dátuma
  • 2005 (angol nyelven)
  • 2007 (magyar nyelven)
Média típus

Regény

Oldalszám

230

Általános információk
Sorozat

Csillagkapu Atlantisz

Előző

Nincs

Következő

Ereklyetartó

A Stargate Atlantis: Felemelkedés egy regény amelyet Sally Malcolm írt a sorozat első része alapján.

Kiadói összefoglalóSzerkesztés

Atlanisz elsüllyedt, de most újra felemelkedik...

Szörnyű titkot őriznek a világ hatalmasságai. Nem vagyunk egyedül! Az idegenek már többször is itt jártak a Földön. A Csillagkapu Parancsnogság harcosai és tudósai eddig sikerrel verték vissza az ősi gonosz támadásait.

Ám most változhat a helyzet...

Az anktartiszi örök jég alatt felfedezték az Ősök egyik elhagyott bázisát. A működő Csillagkapun át pedig nemcsak a közeli csillagokra lehet eljutni, hanem a távolt Pegazus galaxisba is. Onnan azonban nincs visszatérés...

A Parancsnokság új kutatócsoportot küld át a Csillagkapun. Amikor megérkeznek az Ősök elhagyott hazájába, sikerül bebizonyítaniuk, hogy Atlantisz elveszett városát találták meg. Ez azonban egy idegen bolygón, a tenger fenekén nyugszik, és katasztrofális árvíz fenyegeti.

Hacsak nem sikerül időben kiemelni onnan. Ám ehhez energia kell. Rettenetesen sok energia. A helyzet egyre romlik, mert a felfedezők egy új ellenséggel, a Lidércekkel találják szembe magukat. A szörnyetegek az emberekből kiszívott életerővel táplálkoznak, és el akrják pusztítani Atlantiszt.

A Csillagkapu Atlantisz az ismert TV-sorozat, a Csillagkapu SG-1 izgalmas új melléksorozata. A Felemelkedés alapjául a sorozat első része szolgált. Az exkluzív történetben olyan jelenetek és párbeszédeket találunk, amelyek kimaradtak a tévéből. A kötetet a sorozatból vett képek illusztrálják.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki