FANDOM

Overlord
Overlord.jpg
Gyártási információk
Gyártó

Reworn Horda

Tervező

Reworn Horda

Osztály

Overlord osztály

Technikai adatok
Használat
Hovatartozás

Reworn Horda

Az Overlord a Reworn flotta hatalmas pusztítója, amellyel még nem találkozott úgy Szövetséges hajó, hogy hírt vihetett volna róla.

LeírásSzerkesztés

Jelenleg nincs semmi információ arról, hogy milyen fegyverekkel, pajzsokkal, hiperhajtóművel vagy egyéb technológiákkal rendelkezik. Méreteiben egy nagyvárossal vetekszik.

Hiperhajtómű, pajzsok, fegyverek:

-Hiperhajtómű: Tulajdonképpen nincs rá nagy szükség mivel a hajó normál sebessége jóval a fénysebesség fölött van. A hiperhajtőmű egy ős Aurora osztályú hadihajó teljesítményének a kétszeresén tud üzemelni.

-Pajzsok: Ezt másképp nem tudom elmondani, csak ahogy én is hallotam, meghát nem tudok nektek ilyen wattokat meg efféléket mondani. Úgy képzeljétek el, hogy a Stargate Atlantis S05 E20 részben látható ZPM-ekkel felszerelt lidérc kaptár hajó és az Atlantist védő pajzsok erejének 100x szorosával rendelkezik.

-Fegyverek: Annyira erős fegyvereik nincsenek, mint a Destiny-nek (Végzet) de az ereje még mindig van olyan erős, hogy bolygókat pusztítson el néhány lövés által.

szerkeztette.: Webasto

TörténetSzerkesztés

Amióta csak föltűnt a galaxisunkban azóta amerre jár pusztulást hagy maga után. Teljes Szövetséges flottákat és bázisok százait pusztította el, és soha sem hagyott túlélőt.

MegjegyzésSzerkesztés

Ez a hajótípus egy készülőben lévő magyar animációs filmben fog szerepelni. http://redemption.csillagkapu.hu/

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki