FANDOM

Icarus osztály
Icarus2.JPG
Gyártási információk
Gyártó

Tau'ri

Tervező

Tau'ri

Technikai adatok
Hosszúság

590 méter

Szélesség

305 méter

Magasság

134 méter

Hajtómű egység(ek)
Hiperhajtómű rendszer

Intergalaktikus

Energiaforrás(ok)
Burkolat

Naquadah/Trinium ötvözet

Fegyverzet
Legénység

430 fő

Használat
Szerep(ek)

anyahajó

Első feltünés éve

2027

Hovatartozás

Tau'ri

Az Icarus osztály, Rewornnal folytatott háborúk során a katonai vezetés számára nyilvánvalóvá vált, hogy a standard Daedalus-osztályú anyahajók képtelenek megfelelni a masszív flottákat felvonultató csaták során felmerülő követelményeknek.

Ismert hajók és parancsnokaikSzerkesztés

LeírásSzerkesztés

Frame 195.jpg

Az első kezetleges Icarus, a USS Icarus

Az első Reworn hullám érkezésekor a Csillagkapu Parancsnokság súlyos veszteségeket szenvedett el ezzel a típussal, melynek elsősorban a technológia elavultsága volt az oka. A már korábban elindult "Icarus fejlesztési terv" rámutatott a Tau'ri-Asgard szimbiózisban rejlő lehetőségekre, a Rewornok megjelenése pedig a kutatások középpontjává tette azt. A kezdeti nehézségeket követően 2027-ben emelkedett a levegőbe a Daedalus osztály utódja, az Icarus. A közel három éves intenzív tesztelés eredményeként, mely számos éles bevetést is takar- ma már öt Icarus osztályú teljesít szolgálatot.

A számtalan új felderítő, elhárító és célravezető rendszeren túl a típus kapacitása is jelentősen megnőtt. A korábbi Icarus típussal szemben (erősen módosított Daedalus osztály volt csupán) a hajó két oldalán 2-2 teljes értékű hangár került beépítésre, mely vadászoknál nagyobb szállító egységek fogadására és kiszolgálására is képes.

MegjegyzésSzerkesztés

Ez a hajótípus egy készülőben lévő magyar animációs filmben fog szerepelni. http://redemption.csillagkapu.hu/

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki